Serbia-Caffe
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Serbia-Caffe

PrijemPortalGalerijaLatest imagesTražiRegistruj sePristupi
Traži

Rezultati od :

Rechercher Napredna potraga
Ko je trenutno na forumu
Imamo 3 korisnika na forumu: 0 Registrovanih, 0 Skrivenih i 3 Gosta

Nema

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 49 dana Uto Feb 13, 2024 5:34 am
Zadnje teme
» Medication Called Antivent
eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] EmptyČet Avg 04, 2011 4:37 am od Gost

» x-Hack hack you
eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] EmptyPon Avg 01, 2011 3:45 pm od Gost

» Penis Pills Rated
eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] EmptyPon Avg 01, 2011 12:24 am od Gost

» hentai wolves hentai women
eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] EmptySub Jul 30, 2011 2:54 am od Gost

» Penus Pills Tucson
eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] EmptyČet Jul 28, 2011 7:38 pm od Gost

» eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje]
eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] EmptyPet Dec 25, 2009 6:37 pm od Royal_Lion

» Muzičke želje-vaše
eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] EmptyPet Jan 02, 2009 7:08 am od Ognjen

» INTERNET RADIO!!/INTERNET RADIO/TV STATION FREE
eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] EmptySre Dec 31, 2008 6:17 am od Ognjen

» Dzenan Loncarevic 2008 - Uzivo - Vanilla BG
eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] EmptySre Dec 31, 2008 5:36 am od Ognjen

Navigacija
 Portal
 Indeks
 Lista članova
 FAQ - Često Postavljana Pitanja
 Traži
Beograd-Srbija
VREME

April 2024
PonUtoSreČetPetSubNed
KalendarKalendar

eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje]

Ići dole 
AutorPoruka
Royal_Lion
Webmajstor
Webmajstor

Muški
Broj poruka : 1
Godina : 39
Poso/dokolice : Zezanje
Raspoloženje : EXXXtra
Slika : eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] 69gp3o
\'\'Neka vaša misao\'\' : 2.Lako je biti pošten,teško je biti pravedan
Datum upisa : 25.12.2009

eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] Empty
PočaljiNaslov: eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje]   eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] EmptyPet Dec 25, 2009 6:37 pm

eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] Erepublik_normal

EREPUBLIK je masovna online socijalna strategija. U njoj se odvija projekcija pravog(realnog) sveta, gde igrači - odnosno e-građani - mogu učestvovati u lokalnoj i državnoj politici (kongresmen, predsednik stranke, ministar, ambasador i ePredsednik svoje drzave), određivati ekonomsku politiku države, pokretati kompanije i kretati u ratove s ostalim državama.

U virtualnom svetu postoji preko 50 pravih država, među kojima je i Republika eSrbija, koja je sa 19000 stanovnika treca najmnogoljudnija država, ali tek osma po ukupnom skoru (to je zvanican podatak realno smo mnogo jaci puno igraca je uzelo druga drzavljanstva i cekamo pravi trenutak) zato nam je neophodan novi eBaby Boom (veliki priliv novih igraca) da bi se dodatno ojacali. Zamolio bih vas da se reg preko donjeg linka jer automatski postajemo Prijatelji ( mozete to obrisati u svakom trenutku) i pomocicu vam najbolje sto mogu da ne biste kao ja lutali i gubili vreme u startu. Vec da bi se u sto kracem roku razvili. Takodje postoje skripte koje dodatno olaksavaju game-play, za bilo kakvu pomoc slobodno mi posaljite PM (poruku saljete kada odete na neciji profil i ispod slike cete videti send message) na eRepublik.

REGISTRUJTE SE NA SLEDEĆEM LINKU:

http://www.erepublik.com/en/referrer/Royal+Lion

100% FREE Dzabe
Career path
eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] 69ml9h

SPOTGAME comments:
eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] 25stpmu

eRepublik is about changing the course of history in a huge virtual society. The massively multiplayer online strategy game is set in a mirror world where players, referred to as citizens, join in local and national politics, set economic policy, start businesses and wage wars with other countries. Players can lead their fellow citizens to prosperity as country presidents or control the market as rich company managers. When it comes to war, diplomacy helps, but citizens will need to get a weapon to defend their country's borders - or expand them. With over 47 countries, 8,000 businesses, and varied country resources, strategy and know-how are critical to making it to the top. One this is for sure though - the future of the New World is in the hands of its citizens.

The game is designed to take just 15 minutes per day to maintain an active citizen. eRepublik estimates that over 90% of the content in the game has been created by citizens, including thousands of newspapers, hundreds of political parties, and more than 2,900 companies that employ over 23,000 citizens. Citizens also provide national defense as soldiers and set foreign policy as presidents, congressmen and leaders of political parties.

eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] 11w3eqb

Features
The current version of the game is version 1.0. It adds on popular features including:

* Resistance wars[/color] - countries that have been taken over or occupied can now stage resistance wars against the aggressing country
* Raw materials[/color] - countries will now be able to exploit and trade raw materials such as oil, wood, grain and diamonds
* Embargoes[/color] - presidents will be able to set economic embargoes against countries
* Minimized corruption[/color] - a new system that reduces the ability of presidents to steal the assets of countries
* New tools for Congress[/color] - ability to propose and debate laws and impeach the president
* Improved media section[/color] - a completely new media section that allows media owners to better reach their subscribers

eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje] 2ypn4ia

Use my referrer link, and you will become my friend at once (you can erase any time) so i can guide you how to grow as fast as posible and tell you what scripts to add on your browser so you can improv game play. It's MUCH easier when you have someone to tell you what and how to do...i didn't have and it was very hard to grow in eRepublik Mad

Invite Link:
http://www.erepublik.com/en/referrer/Royal+Lion
Nazad na vrh Ići dole

eREPUBLIK - Online social *BESPLATNA* IGRA [Objasnjenje]
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Serbia-Caffe :: VESTI,OBAVEŠTENJA RAZNO/NEWS,OTHER INFORMATIONS-
Skoči na: